Algemene informatie zwemschool de Wieksloot

Standaard

5BC261A8-1FB2-4302-9AA1-409D3FEFC9E2

Hartelijk Welkom,

Wij Greet en Paul de Wolf zijn met onze zwemschool gevestigd in Soest en geven ruim 30 jaar les met het gegeven dat zwemmen leren een belangrijk deel van de opvoeding is en het belangrijk is HOE het je leert.

Niet alleen mensen uit Soest weten ons te vinden,Amersfoort, Zeist, Bilthoven, Den Dolder,Lage Vuursche,Baarn en zelf uit Amsterdam komen de leerlingen!

Wij werken met het uitgangspunt dat de ontwikkeling van jou centraal staat, wat kan jij aan, ervaringsgericht onderwijs, een holistische benadering.

Zwemmen leren heeft veel te maken met je veilig voelen in water.

Zolang jij als persoon vecht met het element, drijf je niet zomaar, maar zoals een boot kan ook een Mens drijven en dat is een ervaring die je mag ontdekken.

Wij leiden op voor het zwem ABC en zijn erkend als opleidingsinstituut.

Wij werken in kleine groepen in warm water en daar waar nodig prive.

Aquajoggen en/of bewegen in water is voor een grote groepmensen toegankelijk, vooral als bewegen op de kant lastig wordt geeft het water je support!

Vrijzwemmen, banenzwemmen en zwemfeestje kan ook op afspraak!

De Zwemschool is open van woensdag t/m zaterdag en er worden individuele afspraken gemaakt.

Heb je interesse ,maak een afspraak voor een intake gesprek, zodat je aan kunt geven wat jij wilt, maar ook ons verhaal kunt horen.

Paul en Greet de Wolf.

Wieksloterweg WZ 15

3763LH Soest.          info@wieksloot.nl

tel:035-6015001        0653183091 Greet          0651317390 Paul

KVK: 31034890 ingeschreven als SZHW De Wieksloot.

Over wieksloot

Ik ben een Greet de Wolf en heb me lang beziggehouden met het lesgeven aan jonge kinderen en de ontwikkeling die zij maken in het spelen en oefenen in water.Dat ook ik in die ontwikkelingen ook iets met mij deden merkte ik tijdens de rit. Maar dat er meer te doen is in de wereld ja dat komt soms gewoon op je pad.Een vrouw die bij mij les kreeg in de Aquajoggen bracht mij in contact met andere mogelijkheden, andere werkwijzen, andere producten en van het een komt het ander en er openen zich deuren van gebieden waar ik geen voorstelling van had en de mogelijkheden maken dat mijn wereld zich verruimt en ik tijd te kort kom om alles wat zich aandient te (blijven) doen, keuzes maken enz.

»

  1. Beste Greet,
    Geef je nog aquajoggen in je zwembad?
    Zijn het groepslessen en op welke dag/avond
    En de Tijd?
    In jan?
    Ik hoop van je te horen
    Groetjes Marianne de vries

Geef een reactie

